Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

πιό παλιά,πιό καλά






Φωτογραφίες από μιά Ελλάδα που νοσταλγούμε κάθε τόσο. Δυστυχώς αυτό που λέει ο λαός μας "κάθε χρόνο και καλύτερα" είναι επίκαιρο όσο ποτέ।